گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

با سلام و احترام

با توجه اطلاع رسانی های  قبلی که انجام شده بود  و با همکاری شایسته مدیر پژوهشسرا جناب آقای مهندس بهمنی و استاد گرامی سرکار خانم مهندس حسن پور،  جلسه با حضور مناسب و فعال  همکاران از مناطق مختلف روبرو شد  و تعداد حدود 40 نفر از همکاران در این همایش شرکت نمودند و شاید اگر تعطیلات امسال کمتر بود و درس بعضی همکاران عقب نبود ! امکان حضور بیشتر همکاران شاید در حد 60 نفر وجود داشت !

در ابتدای جلسه  اسلاید هایی راجع به شرح وظایف گروههای آموزشی و نحوه همکاری با گروهها و تقدیر از سرگروه های برتر و......... توسط اینجانب ارائه شد .

به هر حال در این جلسه بعد از ارائه مطالب  عملی و کاربردی سرکار خانم حسن پور همکاران به  تمرین پرداختند و جلسه حدود ساعت 13:30 با پذیرایی خاتمه یافت .

 

ضمنا فرم نظر سنجی بین همکاران توزیع شد و مواردی نیز راجع به مشکلات و پیشنهادات مطرح شد  که یادداشت کرده  و  انشاء الله به اداره کل انتقال خواهم داد .

نتایج دقیق نظر سنجی این جلسه را نیز انشاء الله  در  ادامه همین مطلب و به شکل جدول  و آماری تحلیل کرده و قرار  خواهم داد .

ضمناً اگر  فرم نظرسنجی این جلسه را پر نکرده اید  از لینک مربوطه دانلود کرده و به  ایمیل سازمانی ارسال فرمایید و یا به شکل مختصر نظر خود را در قسمت نظرات وبلاگ مرقوم فرمایید .

همچنین می توانید مطالب ارائه شده در همایش را از لینک زیر دانلود فرمایید .

دریافت مطلب بخش اول

دریافت مطلب بخش دوم

دریافت فرم نظرسنجی

دریافت اسلاید های ارائه شده توسط اینجانب جهت معرفی فعالیت گروههای آموزشی و نحوه همکاری و ....

 

 با تشکر - آهنگری



نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com