گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای شهرستانهای استان تهران

هر که دنیا خواهد ،دانش آموزد و هر که آخرت خواهد در عمل کوشد. (ابن سینا)

 

گزارش اولین همایش کامپیوتر در سال تحصیلی 92-91
اولین جلسه و همایش سرگروههای رشته ی کامپیوتر فنی در تاریخ 9/8/91 راس ساعت 9 صبح در مکان کانون سمیه با حضور 10 نفر از سرگروههای رشته ی کامپیوتر ( فنی ) برگزار گردید.
در این جلسه از همکارانی در سال گذشته فعالیتهای خوبی در گروههای اموزشی داشتند و ارتباط دوسویه مناسبی با سرگروه سازمان از طرق الکترونیکی و فعالیتهای لازم و مناسب بر قرار کردند   ، تقدیر و تشکر گردید و همچنین موارد لازم برای هماهنگی بین سرگروهها مطرح گردید . در ضمن جلسه مشکلات و مسائل مختلف از قبیل نحوه ی امتیاز دهی به مناطق ، کسری کتب درسی و دیر رسیدن کتب به مناطق و پیشنهادات و ... مطرح گردید و از طرف اینجانب و سرکار خانم خوزینی که در جلسه حضور داشتند توضیحات و پاسخهای لازم داده شد و در مواردی که نیاز به بررسی بیشتر داشت قرار بر این شد که بررسی بیشتری انجام شود.
ضمناً سرکار خانم خوزینی با دادن هدیه در جلسه از کسب رتبه یک در کامپیوتر فنی و حرفه ای در کشور از اینجانب تقدیر به عمل آوردند .
در انتهای جلسه راجع به نرم افزار آزمون ساز توضیحاتی   از طرف اینجانب داده شد و به شکل عملی نحوه تبدیل متن کتاب درسی به سوالات استاندارد و نحوه ی کار با این نرم افزار به شکل کلی اشاره گردید.ضمناً سی دی های حاوی محتوای آموزشی و مطالب مفید دیگر در اختیار همکاران قرار داده شد . بعد از تدریس آزمون ساز همکاران مشکلات و موارد مورد نظر را به شکل جداگانه با اینجانب مطرح نمودند و در نهایت پذیرایی از همکاران به عمل آمد.
محمد مهدی آهنگری ( سرگروه کامپیوتر فنی – اداره کل شهرستانهای استان تهران)
 


نویسنده: سرگروه کامپیوتر فنی و حرفه ای - آجورلو ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , computergroup.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com